Krém na ruce - Sovička od Natural Products Ltd.

Před nějakou dobou jsem dostala od své sestry krém na ruce, aby mi alespoň něco rozzářilo pracovní stůl. Krém je opravdu roztomilý :-)





Krém se dá koupit přes ebay, například zde. Oficiální stránky jsou ale tyto (pozor, je tam milion roztomilých kravinek - nebezpečné pro peněženku!  Co se týče poštovného - po Evropě poštovné začíná na 5,56 liber. Když je "olikujete" na facebooku nebo se přihlásíte k jejich novinkách (newspaper), tak dostanete nějaké slevy.)

Na ebay se dá najít pod názvem "Owl Moisturising Hand Cream Lavender Fragrance - Blue". Vyrábí společnost Natural Products Ltd.

Co se týče obsahu, jedná se o krém příjemné konzistence s vůni levandule. Právě ta konzistence se mi hodně líbí - vadí mi, když cítím mastnotu na rukou ještě dlouhou dobu po namazání. U tohoto krému cítím, že ruce jsou i po nějaké době jemné a nemám pocit suchých rukou. 

Vůně je jemná (jinak totiž levanduli moc nemusím), a po chvíli cítit ani není (nebo si na ni hodně rychle zvyknu :-)


Vlevo je hlavička (víčko), vpravo je samotný krém.
Tady je vidět, že konzistence je taková hustší.


Na krému sice píšou, že není hračka ("this is not a toy"), ale ... Moje mimino si tento krém (resp. ten obal) půjčuje poměrně dost často a nic s tím není :-) 




Na oficiálních stránkách (viz výše) se prodávají tyto druhy: 

- zlatá verze s vůní Crème Brulee (mňáááám)
- stříbrná verze s vůní cukrové vaty
- žlutá verze s vůní citrónové trávy
- růžová verze s vůní růže
- šedivá verze s vůní pomerančových květů
- modrá verze s vůní levandule


Je pravda, že sovička není nejlevnější... (vychází i s poštovným na něco přes 300 Kč), ale (i) krém je dobrý a (ii) obal mi zbude, i když vypotřebuji celé balení - a já tam dám nějaký jiný. 


S.

Komentáře

Okomentovat