Tip na pěkný rozjasňovač: Holika Holika Midnight Owl + krém Hello Kitty

Tak si představte, že mám doma úžasný, dokonalý, perfektní krém na tělo a na ruce, na který si přeji napsat recenzi. Krém mám doma již několik měsíců, a fakt se na tuto recenzi těším. 



Jenže! Pro prozkoumání internetu jsem zjistila, že ho již neprodávají! Poslední balení (a i to s jinou vůni - Jantar a cukr) jsem objevila akorát zde, jinak nic. Takže recenze se odkládá na neurčito (asi je vám k ničemu, když si to nemůžete koupit, že...) 

Takže na řadu přichází náhradní řešení - rozjasňovač Midnight Owl od Holika Holika



Balení je krásné; v kabelce se jen tak nerozbije. Bohužel se nefotí úplně nejlépe, jelikož je lesklé. 

Uvnitř je velké zrcátko (jelikož rozjasňovač aktivně používám, je to na něm vidět... Omlouvám se.)



Štěteček je dobře použitelný a vypadá detailněji takto: 



A teď samotný vnitřek - nádherná a úžasná sovička. Řeknu vám: ta vůně je úžasná. Jemňoučká, něžná. Skoro by se dalo říct, že jako u toho krému, na který jsem chtěla psát recenzi původně - s tím rozdílem, že krém byl vanilkový, tohle je květinové. 

Jelikož balení obsahuje i průhledný kryt, tak se nestane, že se vám rozjazňovač vysype do kabelky / ušpiní celý štěteček. 





Po prvním otevření uvidíte hodně malých třpytek - jedná se ale jen o horní vrstvu, kterou rychle dáte pryč (na fotce již není - nějakou dobu to již používám :-) 

A teď barva. Těžko se fotí :-)  Ale snažila jsem se: 






Řeknu jedno - přečetla jsem si hodně recenzí na Midnight Owl na zahraničních blozích, a všichni byli barvou nadšeni :-) Takže - i když se špatně fotí, je opravdu nádherná. 

Na ebay se dá sehnat za cca 20-25 USD + free shipping. Což je nádherné, no ne? :-) 

S.




Komentáře