Čisticí olej Shu Uemura

 Mám takový pocit, že než jsem použila tento odličovač, tak jsem netušila, že odličování nemusí být jen otravná činnost a povinnost. :)

Japonská značka Shu Uemura nepatří mezi nejlevnější, ale ty peníze jsem za ni rozhodně ochotna dát. Co tak pozoruju, tak každý rok nějaký slavný ilustrátor navrhne obal těmto olejům (a nejen, sortiment značky je opravdu velký), obsah ale zůstává vždy skvostně stejný. 




Vyzkoušela jsem spoustu odličovacích olejů, vod, mlíček, ať už to byly drogérkové značky nebo parfumérkové značky jako Lancome nebo Helena Rubenstein. Shu Uemura se pro mě stal špičkou.

Vzhledem k ceně tohoto odličovače všem předem doporučuju koupit si vzorek na eBay (návod na nákupy na eBay zde), abyste pak nelitovaly vyhozených peněz (i když upřímně řečeno jsem na něj nikdy nečetla negativní recenzi). Na eBay stačí zadat "cleansing oil Shu Uemura" a jako první vám vylezou levnější vzorečky.

Je více druhů tohoto oleje, proto jsem ráda za vzorky. Zatím moje seznámení se značkou taktéž probíhá pomocí vzorků, ale až dopoužiju odličovače, které doma mám, tak si hned udělám radost velkým balením.

Za univerzální se považuje zelená verze oleje, já jsem si objednala růžovou, která by měla stahovat póry a být na smíšenou pleť - Fresh Pore Clarifying Gentle Cleansing Oil.

Tyto oleje si můžete objednat buď v provedení vzorkovém, pak 150 ml nebo 450 ml. Já teď mám balení vzorkové - 50 ml a ubývá hrozně pomalu vzhledem k tomu, jak málo je ho potřeba na vyčištění celého obličeje. Dávkování vzorku se odlišuje od dávkování oleje v plné velikosti. V plné velikosti je pumpička, což mi přijde hodně pohodlné. Dávkování ze vzorku vypadá takto:

A jak se tento zázrak používá? Nanesete do dlaní a rozetřete ho po "suchém" obličeji, tj. nenanášíte nejdřív vodu, dáte olej přímo na neodlíčenou tvář. Jemně masírujete celý obličej, včetně očí. Olej příjemně po pleti klouže a, což je velice příjemné, neštípe v očích. Zkušenost je taková, že beze stop odstraní i největší nánosy kosmetiky.

Správně se má použít tak, že nejdříve nanesete olej, rozetřete, potom nanesete vodu, olej se změní v mlíčko a potom se vše smyje vodou. Já většinou udělám jednoduše to, že nanesu olej, rozetřu a ve sprše smyju. Když jsem olej používala poprvé, tak se přiznám, že jsem byla skeptická a přítele jsem se ze sprchy ptala, jestli už vypadám jako panda :), odpověď byla ne, tak jsem tomu nevěřila a hned se na sebe musela podívat sama - a ono fakt nic! Ani kapka make-upu nebo řasenky nezbyla!



V tomto případě jsem olej nesmývala vodou, ale jen otřela papírovým ubrouskem, proto ruka není dokonale čistá.
Samotná olejová konzistence je velmi příjemná, takže ani po použití nezažijete pocit ani stažené pokožky, ani mastné. Pleť je krásně vyčištěná. Po sprše ještě obličej ošetřím micelárkou, dám krém a večerní péči mám za sebou. Žádné vatové tampónky nebo houbičky, stačí jen ruce :). Vřele také doporučuju těm, kteří nesnáší proces odličování (třeba já :D), protože nic snadnějšího nenajdete. 

Na to, jak použít tento olej je i oficiální video na youtube.




Složení: ethylhexyl palmitate isopropyl myristate capryl/capric triglyceride polyglyceryl-10 trilaurate polyglyceryl-6 tricaprylate octyldodecanol dicaprylyl carbonate undecane tridecane phenoxyethanol tocopherol sqalane maris aqua simmondsia chinensis oil carthamus tinctorius oil capryloyl salicylic acid propylene glycol prunus cerasus extract prunus yedoensis leaf extract parfum

Každopádně toto rozhodně není moje poslední věc od Shu Uemura a vyzkouším i další věci. 

Pořídit si tento olej můžete buď klasicky na eBay :) nebo na http://cz.strawberrynet.com (http://cz.strawberrynet.com/skincare/shu-uemura/fresh-pore-clarifying-gentle-cleansing/121434/#DETAIL). 

Oficiální stránka Shu Uemura ZDE.


Znáte tuto značku? Zkoušely jste již něco?

A. 

Komentáře