Báze pod oční stíny NYX + tužka GOSH

Bázi pod oční stíny od značky NYX jsem si objednala kdysi dávno na www.cherryculture.com a můžu tyto báze jen doporučit. Nyní je můžete sehnat i v Česku (třeba zde), sice dráž než třeba přes eBay, ale alespoň to není ze zahraničí. 

Mají celkově tři odstíny, a to bílý, skin tone a pearl. Ten perleťový jsem si neobjednávala, protože skoro všechny stíny mám třpytivý, tak mi to přišlo zbytečný. 

Báze má hned jednu nevýhodu, a to balení. Je totiž v kelímku. Tj. kdo má dlouhé nehty je odsouzený na štěteček nebo vyďobávání z kelímku. Já dlouhé nehty nikdy nemám, tak to moc neřeším, ale i s krátkými často vezmu štěteček. 

Báze voní jak klasická modrá Nivea, takže žádný chemický zápach :)

Já mám bílou a skin tone. Rozhodla jsem se ukázat vám použitelnost bílé báze na MUA paletce (kterou mimochodem mám moc ráda a velmi často ji používám). Bílá báze barvy zvýrazní a některé možná trochu zjemní. Chce to zkoušet, protože, jak jsem řekla, některé barvy zjemní, čímž je možná utlumí, a ten efekt zrovna chtít třeba nebudete. 
Bílá a skin tone.

Stíny bez báze.
Stíny bez báze nahoře, s bílou bází dole.
Dále ještě bílá báze pod zlatavým a fialovým stínem Essence a zeleným stínem KIKO.

Tady můžete zřetelně vidět, co bílá báze udělala se zeleným stínem, který se mi líbí víc bez ní. Dole s bází, nahoře bez báze. 
Tělová báze se ukazovala dost těžko. Na fotce vám asi bude připadat dost tmavá, ale kdybych ji tam nedala víc, tak ji ani neuvidíte, roztírá se do ztracena a tuto bázi používám po jakýkoliv oční stín, a to i tedy pod ty, pod které se nehodí bílá báze, protože mi stíny utlumí.
Báze jsem dala o něco více, než dávám běžně, aby to bylo vídět i na stínu. Jinak toho na oko dávám fakt maličkou, tenkou vrstvu a není vůbec znát, že tam něco je. 
Dole bez báze, nahoře s bází. 
Naprosto nejradši mám jako bázi tuto voděodolnou tužku od značky Gosh. Bohužel v Česku je již k nesehnání, ale v zahraničí se koupit dá. Miluju, miluju, barvy krásně zvýrazňuje, drží a dá se použít i jen jako stín :).  Domnívám se, že vám takto může posloužit jakákoliv zlatá tužka s voděodolnou výdrží.

Stín sám o sobě.

Nahoře bez báze, dole s bází.
Se všemi těmito bázemi mi stíny na očích drží celý den!!! Přiznám se, bez báze stíny v podstatě nepoužívám, protože jsem od rána do večera v práci nebo i po práci, když skončím dřív, někde lítám, takže nemám čas na upravování stínu, takže mi vyhovuje, že fakt držej!!!

Znáte značku NYX?

A.

Komentáře

  1. wow uzasna pigmentacia!

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bílá báze je zajímavá, neměla jsem o ní tucha :) A tento blog je bezvadný, tolik skvělých článků a návodů... Nevím, co číst dřív :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat