Téměř jarní salát z ředkviček a brambor

Ideální (asi i téměř dietní) jídlo na jaro / léto, které nezabere více než 20 minut.

Původní jsem se snažila o čistě jarní salát, ale po ochutnání jsem usoudila, že mu něco chybí, a tudíž jsem musela přidat ne úplně jarní zeleninu :-)

Ředkvičky - 2 svazky
Brambory - 5 ks
Jarní cibulka - svazek
Baby špenát - 2 hrstky
Kyselá okurka - 3 menší

Jogurt - 3 lžíce
Horčice - 1 lžíce
Olivový olej - 1-2 lžíce
Pepř (lepší je asi bílý, ale ten jsem dnes neměla)
Sůl

Očištěné brambory jsem nakrájela "super kráječem", a následně nechala uvařit v parním vařiči (na 15 minut - za tu dobu jsem si připravila zbytek). 

Očištěné ředkvičky, jarní cibulku, baby špenát a kyselou okurku nakrájet.

Zálivku připravit z ingrediencí výše uvedených. Já pak do toho ponořím tyčový mixér na 5 vteřin (dá se i vidličkou, ale přijde mi, že pak jogurt zůstane poměrně hustý na zálivku).

A nakonec dochutit solí / pepřem (nebo další kyselou okurkou :-) 

S.


Komentáře