Shoes!! New in

Jako snad všechny ženy miluju boty! A boty snad milují mě, jinak nevím, proč by se mi vždycky tak výhodně samy předhodily, a to ještě se slevou, a nejlépe v mé malé velikosti 36 a někdy i 35,5.. :D

A tak tomu bylo i teď, když probíhají letní slevy, tedy většinou už poslední vlna slev..

První baleríny jsou z H&M, za 150,- Kč. Koupila jsem si je kvůli barvě, tak krásná zelená!! Měla jsem je víckrát na sobě, takže se omlouvám za tu špinavost...


Druhé jsou taktéž z H&M, za 150,- Kč. Líbila se mi barva a ozdoby :).



Třetí jsou naprosto překvapivě též z H&M, a překvapivě též za 150,- Kč.A tyto baleríny byly strašná náhoda (vždyť říkám, že se mi samy předhazují!!!), stála jsem už na pokladně s balerínami číslo dvě a někdo tam odložil tyto baleríny, ale ve velikosti 39. A vzhledem k tomu, že se mi strašně líbila ta svěží žlutá barva, tak jsem se rozhodla se přeci jen podívat, zda tam moje 36 nebude..a byla!! A zrovna poslední!! Jooo!! Nevýhodou těchto balerínek je to, že se hrozně špiní (je to vidět hlavně z boku), protože já prostě neumím chodit po špičkách (a i kdyby, ty by byly taky špinavé :D), ale za 150,- Kč mi rozhodně udělají dost radosti. 



A dvoje lodičky z Marks&Spencer... No.. vlastně jsem šla do oddělení potravin.. Ale když jsem je zahlédla... zase osud!! Zase se mi samy zjevily!! A za tu cenu...no nechte je tam.. Překvapilo mě, jak moc jsou pohodlné.. Už mám doma jedny jehly z tohoto obchodu a jednou jsem na nich vydržela celý večer bez bolesti, fakt mi seděj!

Květiny na lodičkách se mi moc líbily, k jednoduchému outfitu budou skvělé. Místo 749,- Kč stály 399,-. Oboje ve velikosti 35,5, protože 36 se mi zdála být na noze volná.. 







U těchto lodiček jsem váhala, protože zvířecí vzory moc nemusím, ale byly zlevněné zase ze 749,- na 179,- Kč (!!!), takže s podporou přítele jsem si je vzala, protože s jednoduchými bílými šaty nebo v kombinaci s černými džínami nebudou vypadat špatně :). 






Poslední jsou sandálky z Reserved. Koupila jsem je v první vlně slev snad za 550,- Kč. Jsou kožené a koupila jsem se na různé pochůzky, když nechci "klapat" žabkami.




Pokud sháníte botičky, tak se vydejte do obchodů, je tam toho teď ve slevě požehnaně :).
Marks&Spencer

Marks&Spencer, 259,- Kč!!!


Marks&Spencer, 349,- Kč


Reserved
 Hezké nákupy!!! 


A.

Komentáře