Rexona Maximum Protection

Asi před 2,5 měsíci se začala na tento antiperspirant ve všech médiích objevovat masivní kampaň. Byla jsem na něj zvědavá, ale moc jsem mu nevěřila, proto jsem hned neběžela do drogerky.

Udělala jsem dobře, protože se nová Rexona hned na to objevila v Senzaboxu, který jsem měla předplacený.




Tento antiperspirant má v popisu práce až dvojnásobnou ochranu před pocením oproti veškerým předchůdcům. Vzhledem k tomu, že mám tu smůlu, že se potím opravdu hodně (tj. pápá všem barevným vrškům po celý rok…), před tím jsem párkrát použila Driclor (k sehnání v lékárnách), který mě sice zachraňoval, ale nesměl se použít po oholení a asi jsem na něj měla i nějakou reakci, protože pokaždé naprosto strašlivě svědil, takže sice se používal na noc, ale usnout s ním a pořád se neškrábat v podpaží dalo zabrat (a pokud jsem se přeci jen neovládla, tak ráno „ahoj zarudlé podpaží“).

Když už jsem se dostala k Dricloru, tak zmíním, že tento antiperspirant se na rozdíl od Dricloru používá pouze do podpaží, když to Driclor můžete použít na ruce, záda, nohy atd…

Pro maximální účinek se doporučuje Rexonu nanést večer před spaním a zopakovat si to ráno. Což také dělám. Věřím, že někomu stačí použít antiperspirant jednou (ať už ráno nebo večer) a funguje dobře, ale mně více vyhovuje varianta nanést ho večer i ráno.







Konzistence je krémovitá, takže kdo používá klasický tuhý antiperspirant nebo sprej, možná to pro něj bude ze začátku nezvyk. Po nanesení ale skoro hned zaschne, takže o něm ani nevíte. Po holení na kůži neštípe. Dávkuje se kolečkem, po jeho otočení uslyšíte „cvak“ a vyleze jedna dávka krému, které si rozetřete v podpaží. Pozor, pokud si dáte antiperspirantu do podpaží víc, tak „zežmolkovatí“ a pak se osype.

Velkým plusem je také to, že nezanechává bílé skvrny na oblečení.

V Senzaboxu snad všichni dostali vůni Clean scent, což mi připomíná vůni prášku nebo čerstvě vypraného prádla. Vůně je cítit chvilku po nanesení, ovšem potom o ní už nevíte, po použití parfému či toaletní vodě o vůni nevíte už vůbec.

Druhou vůni, Everyday fresh, jsem dostala jako dárek a voní mi o dost míň. To mi zase připomíná nějakou aviváž, ale opravdu si nejsem jistá, k čemu bych to přirovnala… Třetí variantu, Sensitive dry, jsem ještě neměla šanci vyzkoušet, ale i na to určitě přijde řada.

Výhodou je i to, že bezpečně poznáte, kdy antiperspirant dochází a kdy vyrazit pro nový. Když se na obal podíváme zboku, tak uvidíme modrou tyčinku, po které obsah jede nahoru (u nového balení neuvidíte, to až právě bude obsahu ubývat), takže až bude úplně nahoře, je čas vyrazit pro nový.

Celou tuto řadu ocenil taky můj přítel, který vyzkoušel Rexonu Maximum Protection pro muže taktéž ve variantě Clean Scent. Jediné, co teda můžu vytknout u pánské varianty je to, že by pro muže měli určitě dělat větší balení. Jedno otočení kolečkem rozhodně nestačí, přítel udělá otočení asi 3, tj. antiperspirant mizí až příliš rychle.

A.

Komentáře