Odličovací polštářky Bel Lotion Pads + Aloe Vera

Jsem zvyklá se každý večer odličovat „klasickými odličovadly“, ale občas mi nevadí pro základní odlíčení použít vlhké ubrousky či tyhle vlhčené polštářky. Po nich ještě použiju micelární vodu (pokud mám po ruce) a potom péči završím krémem.

Na tyto polštářky jsem narazila v DM (jsem jistá, že se dají sehnat ve všech drogeriích a myslím, že jsem je zahlédla i v hypermarketu Tesco), ale cena 92,90 Kč za 30 polštářků, u kterých nevím, jak mi budou vyhovovat a opravdu to není nutnost, mi přišla přemrštěná. Potěšila mě DM slevová knížka, kde byl kupón na slevu právě na tyto polštářky, takže za cenu 45,90 Kč jsem si řekla, že je zkusím. A nelituju.






Polštářky jsou uložené v plastové krabičce, která neurazí a nenadchne. Je dost pevná, takže bych se nebála ji vzít do kufru na dovolenou. Abyste se dostali k odličovacím polštářkům, musíte odtrhnout takový ten „alobalový“ uzávěr, který považuju za velkou výhodu, vzhledem k tomu, že na 100% víte, že nikdo před vámi na ty polštářky nesahal a hlavně nejsou vyschlé už z obchodu, tj. budete první, kdo je otevře.

Když otevřete krabičku, ucítíte jemnou svěžest, parfemace rozhodně není nijak přehnaná, takže mi vůbec nevadila. Polštářky jsou poměrně tenké, ale dostatečně velké (větší, než klasický odličovací tampónek viz fotka) a jsou napuštěné pleťovým tonikem, které kombinuje pleťové mléko a odličovací vodu. Jsou vhodné na odličování celého obličeje, očí a dekoltu. Jsou vhodné i pro citlivé oči, já, jakožto nositel kontaktních čoček jsem to opravdu ocenila.




Na odlíčení celého obličeje včetně očí mi stačí jeden či dva polštářky, podle toho, jak moc jsem nalíčená. Odličují opravdu skvěle, voděodolná řasenka taktéž neodolala. Nezanechávají na pleti žádný film, jen pocit svěžesti. Neštípou v očích, a to jsem se jednou odličovala s čočkami. Po odlíčení polštářky krásně drží původní tvar, nerozpadají se a nelezou z nich vlákna.




Ve své nabídce mají ještě tyto polštářky s mořskými minerály, ale tam bych se možná trochu obávala vůně a peelingové polštářky, které možná jednou vyzkouším.

Tyto polštářky určitě můžu doporučit na cesty, jak k odličování, tak jen k osvěžení obličeje a zbavení se nečistot. Já jsem je používala i doma, když jsem přijela vyřízená pozdě večer a na nějaké čistící procedury jsem opravdu neměla sílu.

A.

Komentáře