Missha Creamy Latte Chocolate/Strawberry/Green tea Cleansing Foam

Ebay je „zlo“, to všichni víme, jakmile se jednou do světa Ebay ponoříme, už nevyplaveme…


Takže jsem tak jednou brouzdala, že bych si objednala nějaké čistidlo na obličej a zaujala mě právě značka Missha. Objevila jsem tuto čistící pěnu nejdřív s čoko vůní, jenže pak jsem zjistila, že existuje ještě jahoda a zelený čaj.. a protože jsem byla totálně nerozhodná, chtěla jsem vyzkoušet všechny tři varianty, tak jsem našla prodejce, který prodává rovnou trio a za výhodnější cenu. Zanedlouho jsem je měla doma a dále už máte kompletní recenzi… :)

Čoko a jahodu už mám vypoužívanou, zelený čaj právě používám.  




Pro začátek bych ráda upozornila, že moje pleť je citlivá/normální a T-zóna a brada jsou náchylné k maštění.


Všechny tři přípravky jsou naprosto stejné, co se týká konzistence, nanášení, napěnění, umytí a konečného pocitu na obličeji, liší se opravdu jen vůní.  

Obal se mi moc líbí, je to matná bílá tuba s krásným zlatým ornamentem, ve kterém je psáno, jakou vůni jste si vybrali. Tuto pěnu používám ve sprše, takže mi pořád zůstává krásně čistá. A vzhledem k tomu, že tuto pěnu můžete používat klidně i půl roku/rok (k tomu se dostaneme), tak obal vydržel v původním stavu po celou dobu. Každá pěna má alobalový uzávěr, takže máte jistotu, že pěnu ještě nikdo nepoužíval.  




Pro otevření čokoládové a jahodové pěny ucítíme pěknou vůni, ne, nebudu říkat, že to je pravá čokoláda nebo jahody, je to dost chemické, ale nevadilo mi to, vůně je dobrá, což ovšem nemůžu říct u zeleného čaje, u kterého je to spíš taková typická mýdlová vůně (myslím tím to úplně obyčejné drogerkové mýdlo, ne třeba Lush mýdla :) ), který mi prostě nevoní a trošku se mi příčí si ji dávat na obličej, ale výsledek je stejný, jako u předešlého…). Zelený čaj jsem si schválně nechala až na konec, protože jsem čekala, že to bude svěží vůně a v létě se bude hodit, ale opak je pravdou :(. Takže pokud budete objednávat, tak čoko nebo jahodu :).


Pěna vypadá krásně, všechny varianty mají takový perleťový přeliv. Konzistence je našlehaně krémová, moc příjemná, neroztéká se.
Čokoláda

Zelený čaj
Použití této pěny je jednoduché: vymáčknout pěnu cca velikosti hrášku na dlaň a napěnit (hmhmh…vypadá to asi tak, jako když se kočká snaží něco „pohladit“, tj. pořád tlapkou o něco „mlátí“…to se tak blbě vysvětluje :D). Já jsem ale líná a čekat, než svoji tlapkou vytvořím pěnu, mě moc nebaví, takže jsem si pořídila speciální síťku na šlehání, kterou taktéž můžete koupit na Ebay (ta je teda šikovná třeba i na použití s klasickým mýdlem nebo sprcháčem…). Dále pěnu nanesete na obličej a krouživými pohyby čistíte. Smyjete teplou vodou. Pěna taktéž pěkně odličuje, ale nedoporučuju ji používat na oči, mě štípala. 
Naneseme přípravek na síťku...

...pomačkáme, aby se nám vytvořila pěna...

... voilá!


A tady se dostáváme taktéž k tomu, proč pěna vydrží tak dlouho. Obsah je 172 ml, což je dost velké na to, když budete používat jeden hrášek na síťku…


Je ještě jeden docela zajímavý fakt, ručně rozhodně nevyšleháte takovou pěnu, jako sítkou, je to opravdu velký rozdíl. Pomocí síťky se vytvoří opravdu krásně hustá pěna, pokud budete pěnu vytvářet ručně, tak budete mít vůbec problém ji udržet v ruce (kvůli vodě může stékat).


Pěna je podle mě vhodná na jakoukoliv pokožku, akorát bych byla opatrná u příliš suché pokožky. Přijde mi, že přípravek má trošku tendenci kůži stahovat, což je třeba ideální u mastné pleti či na pupínky.


Ráda bych upozornila, že to, jak se projeví tato pěna na vaší pleti (jestli pokožku vysuší nebo ne) je zcela individuální. Já píšu jen čistě svoje osobní postřehy. Berte taky v úvahu, že když někdo má doma tvrdou vodu, tak ta taky dělá svoje…


Po použití této pěny (ale i pěny jiné značky…) mi přijde, jako kdybych měla obličej naprosto vyčištěný, jako kdyby skřípal, když po čele projedu prstem :D, ono to možná zní divně, ale po tomhle pocitu mi prostě přijde, že zatím žádný jiný čistič na obličej pleť tak nevyčistil (a tím myslím klasické čističe, které najdeme v drogeriích/parfumeriích). Jak už jsem zmínila, tak tento pocit mi nedala jen pěna od Missha, takže se ještě máte na co těšit.


Malé shrnutí:

+ výhodná cena za tři přípravky (i když, je to risk si objednat hned tři, pokud vám nebude sedět, ale vždycky můžete někoho obdarovat :)), vychází cca na 100,- Kč jedno balení,

+ u mě pocit naprostého vyčištění pleti,

+ objem přípravku 172 ml,

+ hezký obal,

- někomu může vadit stahující pocit (mně ne),

- složení na obalu je uvedeno jen v korejštině, akorát pod názveme najdeme „Containing milk ingredients, it makes your skin clean, moisturized and nourished“.

Tímto všechny pěny doporučuju ke koupi 


Pěny jsou k dostání například zde.


Koupit si jen jednu na vyzkoušení je dražší, ale můžete ji mít hned s síťkou Missha zde.



Síťku (foaming net) doporučuji všem a k dostání je úplně klasická za pár korun zde



nebo o malinko dražší, ale pořád za pár korun přímo od Missha zde


A.

Komentáře

  1. aha tak proto se mi ta čokoládová tak maže po obličeji....jelikož já nepěním ale mažu v tuhém stavu ihned po vymáčknutí! :)
    Je fakt že ze stránek Misshy jsou ty věci dražší ale raději dám stovku navíc a mám jistotu že to dojde v pořádku....osobně se všem kteří objednávají po ebayi, dost divím jejich odvaze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zkus napěnit, bude to lepší a vydrží déle ;)

      Mám s ebay dobré zkušenosti, takže se objednávat opravdu nebojím ;)

      Vymazat
  2. Moc děkuji za tuto recenzi! Vůbec jsem nevěděla, že se z toho dá udělat takto bohatá pěna :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat