Maska Blue Corn od The Body Shop

Hloubkově čistící peelinogovou masku Blue Corn od The Body Shop jsem si koupila už poměrně dávno v outletu Body Shopu v Rakousku. Četla jsem na ni tolik pozitivních recenzí, že jsem ji musila zkusit na vlastní kůži.

Obal je jednoduchý a nenápadný, nemyslím si, že by mě maska v obchodě upoutala, kdybych o ní nevěděla víc. Je z pevného plastu, takže se nebojím, že se mi každou chvíli rozpadne.



Když masku otevřete, ucítíte vůni mentolové zubní pasty :), takže mně vůně nijak nevadí, naopak mi dost voní.

Maska má pouze 120 gramů, ale díky své konzistenci vydrží dlouho. Konzistence je hustá, ale přitom krásně krémová, takže se maska dobře nanáší a roztírá. Na celý obličej stačí poměrně málo. Když se podíváme hodně zblízka, tak uvidíme modré a žluté částečky - kukuřičný prášek, které následně slouží jako výborný peeling.




Po nanesení masky na obličej ucítíte jemné štípání, ale to po chvíli přestane. Ovšem je pravděpodobnost, že citlivé pleti by toto štípání mohlo vadit, takže na to pozor. Masku necháme do úplného zaschnutí, výhodou je, že neopadává, takže s maskou nemusím být zavřena v koupelně. Potom masku  vodou povolíme a právě těmi mini žlutými a modrými částečkami obličej "opeelingujem". Částečky jsou opravdu jemné, takže obličej neškrábou.

Zbytky masky umyju houbičkou, kterou používám ke každému očištění od masek.Je to houbička od značky Ecotools, prodává se jich 6 v balení a jsou super. 

Nová houbička před namočením a po...

..a po namočení blíž.

Maska obličej trochu stáhne, a pokud máte pupínky, tak je trochu vysuší. Jinak je po ní příjemný pocit svěžesti a čistoty. Obličej kvůli mírnému vysušení je potřeba po proceduře hydratovat. 

Co se mi osvědčilo, když jsem měla pár černých teček, bylo nejdříve obličej "nahřát" buď vlhkým teplým ručníkem nebo v horké sprše, tj. otevřít póry, a teprve potom nanést masku. Štípe to opravdu o dost víc, ale černé tečky buď hodně zesvětlají nebo skoro zmizí (dneska černými tečkami už v podstatě netrpím). 

Tato maska by se dala srovnat s maskou od Lush "Mask of Magnaminty", ale právě ta mi moc neseděla. Nelíbilo se mi, jak hrozně stáhla obličej při zaschnutí a výsledky jsem taky žádné nezaznamenala. 

Masku můžete zakoupit v prodejnách The Body Shop za 290,- Kč. Dělají i akce, takže je šance tuto masku sehnat levněji. 

Pokud vím, tak prodejny jsou v Praze v Palladiu a Na Příkopech. 

A.

Komentáře