Just married!

A je to tu!

Byla jsem předplatitelkou jak Ladyboxu, tak Senzaboxu, bavilo mě každý měsíc najít nové kosmetické poklady schované v malé krabičce, takže spojení těchto dvou boxů mě (ale i moji peněženku ;)) dost potěšilo. Navíc, přišlo mi, že kdo odebíral oba boxy, tak se výrobky občas opakovaly, a to zrovna třeba u mě nebylo žádoucí. 


Ladybox jsem si též hned předplatila a jako stejně jako stovky ostatních holek jsem minulý týden čekala na balíček. Potěšil, neurazil, možná zčásti nadchul, ale o tom podrobněji...

Samotná krabička byla zabalená v moc pěkné přepravní krabici s šikovným otevíráním, což se mi líbilo mnohem více, než klasická hnědá poštovní krabička. Box je v bílé barvě (což by nevěsta měla být :) ) a v pravém rohu najdeme potisk Just Married, v levém dolním rohu potom srdíčka s nápisem Love.. dolní část krabičky je jemně potištěna logem.. neurazí, nenadchne...mně by se moc líbilo, kdyby na krabičce nebyly žádné nápisy (ani Ladybox), ale jen to jejich logo.. Mimochodem, předešlé logo Senzaboxu - mašlička - se mi líbilo víc, ale ani tohle není špatné... Box je z pevného materiálu, takže mi poslouží pro úschovu maličkostí :).



Ladybox box sliboval nadupanou krabičku, což si myslím, že úspěšně splnili :)

Po otevření boxu na mě vykoukl klasický průvodní dopis, který si ponechal vzhled předešlého Ladyboxu a nově udělanou pečeť Senzaboxu. Ten papír, na který to tisknou by nemusel být z tohoto materiálu nebo černé barvy, je tam vidět každý otisk viz foto. Samotný průvodní dopis už není uvnitř, ale na vnější straně. 




A co mě čekalo uvnitř?

1. Rituals sprchová pěna Tai Chi, 50 ml, cestovní balení
Tato pěna už v jednom z boxu byla, akorát jsem ji měla v provedení snad s mandarinkou a mátou. Tahle pěna se zeleným čajem a bílým lotosem moooc pěkně voní a už se těším na její použití. Tu, co jsem měla před tím, jsem používala moc ráda, protože vytvoří hustou pěnu a na pokožce je jemná a příjemná. To, co mě ale odrazuje od plného balení je cena, 209,- Kč za 200,- ml, které mizí poměrně rychle mi přijde škoda, když podobnou pěnu (akorát je na výběr pouze jedna vůně) můžeme koupit od Balea za nějakých 40,- Kč. 


2. Palmolive Mediterranean Moments sprchový gel, 250 ml, plné balení
Potěšilo mě, že se v boxu objevilo něco, co se prozatím nedostalo do drogérii, přesně tak by to mělo být, že krabička je napřed... Sprchový gel je s výtažky z araganového oleje a mandlového květu, takže po jeho použití očekávám heboučkou kůži. Vůně je moc příjemná, taková nasládlá :). Sice je to druhý přípravek do sprchy, ale sprcháče se nikdy neztratí!

3. Tuhé mýdlo Libebit, 30 g, cestovní velikost
Dostala jsem mýdlo se solí z Mrtvého moře - cedr a citron. Vůně soli s citronem mi zase nějak lákavá nepřijde, ale vyvolává ve mě vzpomínky na moře a vodu s citrónem, takže si to mýdlo nechám na zimu, abych si připomněla léto :). Jinak za mě tuhá mýdla do boxu ne-e (pokud by mě tedy nechtěla obdarovat černým mýdlem.. ale o tom někdy jindy :))...

4. Famous sada na obočí, plné balení
Tato paletka mě na jednu stranu potěšila, protože je od značky Famous, a to je přesně to, co od boxu očekávám, že produkt neseženu jen tak v drogérii, ale mám šanci vyzkoušet něco nového. Na druhou stranu mě tato paletka nepotěšila, protože na obočí nic nepoužívám, tudíž ji nijak nevyužiju, takže s největší pravděpodobností poputuje k sestře, kterou to doufám potěší. Kdyby mi příště Ladybox chtěl udělat radost, tak mě moc potěší Shimmer brick od Famous, který jsem si zrovna před pár dny prohlížela.. :)

5. Macadamia Deep Repair Mask, 15 ml, vzorek
Tento vzoreček mě moooc potěšil. Zrovna jsem uvažovala o tom, že bych ráda vyzkoušela masky/olejíčky této značky a najednou vzorek! Díky, díky! 

6. i+m Naturkosmetik Berlin šampon Lesk citronu, 50 ml, cestovní balení
O značce jsem slyšela, ale nikdy jsem od ní nic neměla, takže vzorek šamponu mě potěšil. Voní nádherně citronově, velmi svěží vůně, kterou ve sprše rozhodně uvítám. Uvidíme, co bude dělat s vlasy, protože předešlý vzorek z boxu přírodní kosmetiky Kiss my face a jejich šampon mi z vlasů udělal nerozčesatelnou houbu. Zatím, bez vyzkoušení, můžu říct, že cena 295,- za 250 ml šamponu mě odrazuje, protože si o dost víc zakládám na kondicionérech a maskách na vlasy (které používám opravdu po každém umytí vlasů), takže tato cena za šampon mi přijde přemrštěná, ale za tu přírodu... :)

7. L´Oreal Paris Fix na oči Super Liner Blackbuster, 7 ml, plné balení
Ačkoliv linky nepoužívám úplně za jejich účelem - na linky - ale používám je i jako klasickou černou tužku (ale tu taky mám), tak mě tyto linky potěšily. Zrovna před týdnem jsem si je prohlížela v drogerce, ale dala jsem přednost levnějším linkám od Essence. 


8. Rtěnka Yves Rocher Grand Rouge, 3,7 g, plné balení
V tomto případě se jedná o personalizovaný produkt, takže jsem se dost bála, co vyfasuju...a nevím, jestli mám radost.. Odstín je Rose Hale a přijde mi, že je na mě tmavší, takže uvidíme, jestli si ho nechám na podzim a zalíbí se mi, nebo poputuje někomu dál.. (sestra tyhle odstíny využije lépe než já...)...Jinak tedy dekorativní kosmetiku této značky jsem si sama nikdy nekoupila, mám od nich stíny, ale taktéž z boxu.. nějak mě moc neláká... P.S. po dobu, co píšu tento příspěvek mám rtěnku na puse a zatím necítím žádné nepříjemné vysušovaní, rtěnka je příjemně krémová...


Při denním světle, foťák to kazí, rtěnka je víc do vínové barvy...


9. Cornies s hořkou čokoládou
Vzhledem k tomu, že Cornies si občas kupuju, tak mi taková dobrůtka v boxu nevadí.. ale kdyby tam nebyla, tak mi to taky nevadí..je to konec konců o kosmetice.. 

A teď to zvláštní.. v boxu jsem dostala další dvě věci, ale nevím, z jakého důvodu..ano, jsem předplatitelka, ale svůj dárek jsem si vybrala už při zakoupení předplatného..takže asi tohle mám brát jako pozornost...problém je ale v tom, že jsem Ladyboxy poctivě odebírala před tím, takže na chlup stejné výrobky již mám doma, a to:

10. Balzám na pusu Líbej mě! z produkce Ladyboxu - jahodový
Právě proto, že už ten balzám mám doma, mě tolik nepotěšil. Balzámy většinou používám na noc, což u tohohle se tak úplně nedá, protože červeně barví..a prát červenou barvu z polštářů se mi nějak moc nechce...Ale voní moc pěkně a hydratuje, takže asi bude mít nového majitele.. :)

11. Krémové oční stíny Lambre v odstínu 05, což je zlatavě hnědá
Tyto stíny jsem už víckrát používala, ale vůbec neubývají, takže druhé opravdu nepotřebuji, takže taktéž budou mít nového majitele. Stíny jsou skvělé, jak nanášení, tak jejich celodenní výdrž.

Na dně krabice byly klasicky pohozené letáčky, a tentokrát na Racio, kteří poskytli Cornies, letáček na značku libebit (mýdlo) a Yves Rocher, který by snad mohl potěšit nejvíc, vzhledem k tomu, že je jako slevová knížečka, která platí do 31.12.2013, což jistě někteří můžou zužitkovat při nákupu vánočních dárků. 




Celkově mě tedy box moc potěšil a už se těším na další vydání :) Sice asi nebudou tak plná, ale alespoň to člověk bude stíhat spotřebovávat...
V letní edici bych tedy ještě místo dvou sprcháčů nebo šamponu uvítala třeba vodu ve spreji, opalovací krém nebo krém po opalování, balzám na pusu s SPF nebo tak.. prostě něco letního...

P.S. ovládám touze srovnávat a dát sem fotku nějakých zahraničních beautyboxů, kterým česká vydání zatím nesahají po kotníky.. třeba se to jednou změní.. 

Jak se líbilo nové vydání vám?


A.

Komentáře

  1. Líbí se mi ten set na obočí a rtěnka...:) Celkově vypadá Ladybox dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc zvědavá na další vydání.. Přijde mi totiž, že jak už nebudou tak nadupaná, tak to nebude ono...doufám, že to pořeší zajímavějšími značkami..

      Vymazat

Okomentovat