Ebay goodies

Když si chci něco koupit a neutrácet za to moc peněz, tak moje kroky vedou na eBay. Vždycky, když chci něco sehnat a nevím kde, tak jdu na eBay. Z eBay jsem si objednala už moc věcí a ráda bych vám průběžně ukazovala, co všechno se tam dá pořídit a doporučila prodejce, které se mi osvědčily.

Všechny tyto věci berte taky jako inspiraci, čím třeba obdarovat kamarádku/sestru/maminku k jakýmukoliv významnými dni (a nebo jen tak pro radost ;) ).

Moc ráda přes eBay kupuju blbůstky do vlasů, náušnice, řetízky, přívěšky..jsou to věci, za které se mi nechce dávat moc peněz, protože zase tak často je nestřídám (v práci mám vždycky jen decentní řetízek), abych za ně utratila majlant.

Nedávno jsem si objednala odsud lístečkovou čelenku do vlasů, kterou jsem viděla na fotkách a zaujala mě. Jako vždy eBay přišel na pomoc a za čtyřicet korun čelenka byla moje.  Je to poměrně výrazný prvek do vlasů, takže potom nemusím vymýšlet další ozdoby.. Zkoušela jsem čelenku nosit jak s rozpuštěnými vlasy, tak jako ozdoba drdolů, a obojí se mi moc líbilo :). Jediné, co teda musím upozornit, čelenka se špatně z vlasů sundává, protože lístečky mají tendenci se do vlasů zamotávat.


Další čelenku, klasickou s kamínky jsem si objednala, protože jsem ji zase na někom viděla a přišlo mi to hezké (víc sluší k opálené pleti). Objednáno zde.


Zde jsem si objednala tyto výraznější náušnice a prozatím jsem je na sobě měla jen jednou, protože nemám moc kam je nosit. 


Dalším úlovkem je tento páv. Vypadá perfektně s obyčejným bílým tílkem. Kupovala jsem si ho tady

A poslední věcí je tento roztomilý bloček. Jeho rozměry jsou na výšku 10,5 cm a na šířku 8 cm. Miluju tyhle bločky a sešítky a různé kancelářské věci, ale dost se v tom krotím, protože opravdu nevím, v době počítačů, chytrých telefonů a tabletů, co bych do nich psala..ale když jsou tak roztomilé..! Tenhle mám už dost dlouho, proto taky vypadá tak opotřebovaně. Píšu si do něj všechno, co potřebuju udělat, koupit, nápady na dárky, články, jen tak poznámky..prostě všechno :)
Bohužel, prodejce, přes kterého jsem si ho kupovala já už tyto bločky neprodává, ale můžete si ho koupit zde nebo zde. Pokud vám tato cena teď přijde drahá, tak doporučuju si tyto bločky pohlídat..Objevují se u různých prodejců.
Já jsem si vybrala modrý (liší se jen obalem, vnitřek je podle mě stejný) a máte vevnitř různé obrázky, takže celý notýsek je velmi pozitivní. 






P.S. Prodejce, přes které jsem kupovala zboží já, byly v tu dobu třeba nejlevnější, ale zboží se tam objevuje každý den, proto doporučuju zadávat do vyhledávače název a zvolit u sort: price+shipping:lowest first, tak se vám zobrazí nejlevnější nabídky.  

A.

Komentáře

  1. wow tie blocky su nadherne!

    Dnes tip na super kvalitny a lacny krem na tvar:) http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovědětVymazat
  2. Bloček je krásný! I ta čelenka se mi líbí:) Kdyby to byl náhrdelník, tak by to nebylo špatné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že i přesně takový náhrdelník by nebyl problém najít :)

      Vymazat
  3. som rovnaký blázon do ebayu, tá prvá čelenka je krásna!

    http://papi-lapi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat